<3

jag tänker ibland på hur det kommer bli om några år (inte så många år egentligen, för tiden går väldigt fort) när moa blir tonåring. hon fyller iofs tonåring ..nästa år?! GALET, fick tänka om både en och fem gånger innan jag skrev det. jag ska göra så gott jag kan för o vara den bästa mostern ever!
jag ska hjälpa henne på något sätt om hon råkat färgat håret i nån konstig färg (been there, done that liksom).
eller sminka henne när hon ska någonstans, för o undvika små katastrofer.
eller trösta henne o pratar med henne när hon inte förstår sig på killar (inte för att jag förstår mig på killar. gör någon det? men jag kan prata med henne).
eller när hon kan komma hem till mig o sova hos mig när hon vart iväg. eller hyra någon tjejfilm tillsammans.

det har verkligen slagit mig nu hur stor hon börjar bli. hon börjar liksom lära mig grejer, när det gäller datorer oså. som min lilla tangentbords-incident för ett tag sen när jag skulle göra hjärtan som hon gjorde, fast tryckte helt fel så jag kunde inte göra alla tecken längre. o när hon skrev "vgd?" första gången på msn.. stort frågetecken över mitt huvud. men det betyder "vad gör du?".. ungdomar! o sen alla uttryck. det är så ROLIGT!



här hade jag behövt en moster som sagt att jag såg ut som en ost i håret. camilla, var höll du hus? haha


jag o min lilla moooooses!


här har moa precis sjungit på camilla o johans bröllop. jag ska sitta längst fram när hon är med i idol också ;)




Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha:)



Tiden den går min vän:)

2010-03-05 @ 14:29:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0