praktik och skola

nu har jag bara tre dagar kvar på min praktik. blandade känslor, för det har vart väldigt roligt. jätteroligt personal och söta boende. men det ska bli skoj o komma tillbaka till skolan också. ha sina vanliga kläder igen, o inte börja lika tidigt =) hihi.
men har jag fått en hemuppgift (som jag missa innan praktiken för att jag va sjuk) och en praktik-uppgift och ett medicin-prov som ska vara när jag kommer tillbaka. så jag skulle plugga förut, men jag är så TRÖTT. ska nästan gå till vårdcentralen o se om det är något, för jag har ingen ork eller energi alls.

men nu ska jag se om jag hinner plugga, sen är det dags för DESPERATE HOUSEWIVES! <3

sen ska jag lägga in bilder från helgen så småningom också =) tack & hej leverpastej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0