outfitbilder, tagning 765 - action!

HERREGUD. asså, det är inte lätt att ta "outfit-bilder". omtagning efter omtagning. tänkte visa lite kläder jag köpte i fredags, och tänkte krydda till livet lite genom att visa dom PÅ mig, o inte när dom ligger på golvet. men det va inte lätt! antingen kom halva hyllan med eller så blev det suddigt eller så ser man inte kläderna.
.
den första fick jag ta typ 23 omtagningar. här fick jag med hela kroppen iaf!
mitt nya halsbaand =)
här skulle jag visa min nya jacka, fast fick inte ens me puffen!
här kom puffen med! men den kunde knappt stå ens för en fotografering, o kan man inte stå så länge är det inget att ha. tillbaka till affären!
här har jag tappat tålamodet, så det får bli en suddig bild. denna klänningen/tunikan är lite småpösig (minst sagt) men när jag stod i affären o argumenterade mot mig själv tänkte jag att den kan jag nån gång ha när jag blir gravid.
denna fick ligga på golvet. hade nog inte vart superbekväm o posa i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0