halsband

idag tog jag svängen om allum för o lämna tillbaka puff-jackan utan puff på gina. o då köpte jag detta halsbandet på scorett =)
o när jag va inne på gina passade jag på o prova en ring, som dock va för liten märkte jag. jag tog på den o skulle dra av den men den satt STENHÅRT. o när jag hade stått o dragit en bra stund fick jag ett sår på knogen, o börja blöda. så ju mer jag försökte trycka av ringen, ju mer blödde jag. o jag kunde ju inte direkt börja stå o slicka fingret för att ringen ska av, men den fick nog allt lite glid när den fick lite blod under sig, haha. så ringen va bra blodig på insidan sen, men det va inte läge för o börja slicka där heller.
mitt köttsår när jag kom hem.. ajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0