FREDAG

nu har jag slutat för dagen! vi har grupparbete i skolan, så vi sa att man är mer effektiv hemma. så nu ska jag till skolan först på tisdag, skönt =) vi arbetar med könssjukdomar o ska specialicera oss på en var. (liten parentes bara, blev lite tokigt när vi skulle dela ut inriktningarna. "helen vill du ha herpes?" hmm, nej tack) men jag fick iaf herpes (att jobba med) o det ska faktiskt bli så ROLIGT o börja lära sig saker! låter jättetokigt, men jag va helt glad idag när vi dela upp oss o dela ut uppgifter. haha, vem hade anat det för några år sen att jag va sån? INTE jag!

ANYWAY! snart ska jag till stan o möta alex. eller jag ska gå en timma själv först, för han orka inte med o kolla tjejkläder i flera timmar. konstigt. men jag har ätit o är redo, så får se om man kommer hem med något roligt.


detta är jag säker på att jag kommer köpa i stan iaf! yumyumyumyumYUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0