pretti

min blogg har spökat lite idag, har inte kunnat gå in o ut som jag vill. men nu är jag back on track.
har precis bakat lite cheesecake o dukat fint för mutte o fatte ska ha gäster imorn. det är så roligt o göra fint, hihi =)

idag slutade vi redan 11.30, så då fixade jag min första skolbok (det va på tiden). en to go..
vandrade till skolan imorse, o sen hem o jag har kommit fram till att nu är till o me JAG trött på snön. jag tycker det är mysigt oså, men jag är trött på vinterjacka o samma gamla tråkiga stövlat. jag vill ha jeansjacka, skinnjacka, boots. flipflop. men imorn ska jag in o shoppa! :D FINALLY!

note to self: fixa naglarna. nu när jag inte jobbar o står i har ju faktiskt naglarna chans att växa ut lite. o det har dom gjort. så därför måste jag piffa till dom lite.



johanna, kan du fixa sånna här lösnaglar till mig på utbildningen? HAHA! lär ju inte vara det lättaste att torka sig med dom! eller byta tampong. aj!

Kommentarer
Postat av: JB

BABE! klart ja fixar såna inga problem haha:D

2010-01-28 @ 22:40:34
URL: http://justsomethiin.blogspot.com
Postat av: malle

Haha, söta naglar! Jag vill med ha.. men gör så ont ifall en går av=/

Självklart får du veta!:D Blev rekommenderad av min förra hemtexchef till en chef i 421. Och blev då utvald av 207 sökande. Fick en 15 timmars tjänst på den hemtex:D Konstigt formulerande men är trött:P

Puss

2010-01-28 @ 23:10:55
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0