tossigt

hejhejhallå.
slutade 12 idag redan. vi skulle ha datorlektion som började nu egentligen, men eftersom att vi kände att vi kunde det här med starta upp Word o infoga bilder oså va det lungt om vi hoppade över dagens lektion. =)

idag va jag på vårdcentralen för o göra en cellprovtagning som kvinnor i min ålder gör. usch, jag hatar sånt. tycker det är smått obekvämt när dom tar fram strålkastaren o lyser på platser som aldrig sett solen =) jag blev så nervös så jag mådde illa. dom sa att jag skulle kolla upp i taket o låtsas att det va en film på. Sex and the city sa jag då, o då började vi prata om det så då blev jag lite lugnare. sen när det va färdigt ville jag fort därifrån, så jag gick med snabba steg ut. men då ropade en man efter mig att jag hade glömt o ta av mina blå tossor, haha. tur han ropa efter mig, annars hade jag gått me dom enda till skolan =)


so last year!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, roooligt:)

2010-01-19 @ 21:25:25
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: malle

Haha, vilken rolig syn det hade varit:D

2010-01-19 @ 21:56:33
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Camilla

åå sån ska jag också göra nästa vecka.. vill inte!

2010-01-20 @ 10:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0