tossigt

hm, mamma gick ut o skotta för en stund sen men hon har vart borta ett tag nu.. kanske står en snögubbe ute o trädgårn nu formad som min mutti. gulligt.

för övrigt hade jag VÄLDIGT bråttom imorse (gick till skolan på TOLV minuter, nytt PB!) så hade jag glömt att ta bort prislappen på min nya skjorta idag så när jag kom imorse hängde den så lägligt ut där bak. som tur(?) va upptäckte damerna bakom mig det. hur lätt hänt är inte det? ANYWAY! sökte på Victoria Beckham för jag vet att hon hade nån prislapp kvar nån gång, men hitta inte bilden jag va ute efter men hittade däremot den här:


hallå? ser helt fel ut.. som att nån kapat ett ben. eller en klack.

Kommentarer
Postat av: malle

Haha, du är så himla rolig:D Stackars Ulla!



Ja! Va roligt att du tror det! Jag är riktigt sugen på att hänga på blond-flisen=)

Puss

2010-01-27 @ 19:42:08
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0