pose!

igår kväll efter jobbet åkte jag till en arbetskamrat där det satt ytterligare några arbetskamrater o sjöng singstar. OJ va det är roligt! jag ska bannemej köpa ett sånt själv en vacker dag. o köpa samma skivor som igår! det finns mycket tossiga låtar också. "vi kommer dö samtidigt du och jag" är en av många söta titlar.
'
vi pratade om bloggar igår, o just om att folk posar o tar "dagens outfit"-bilder o sånt piffigt. o jag sa att det är ju inte det lättaste o posa. 

här t ex skulle jag visa min nyinköpta skjorta, o skulle visa vilka skor jag hade till. så lyfte jag benet, men hur jag än vände o vred på mig flasha jag för mycket lår, stjärt (även framstjärt). kom på senare att jag kunde ju tagit av mig skorna o visat dom separat. jaja, en annan dag kanske.

Kommentarer
Postat av: malle

Haha, va sött:D

2010-01-24 @ 19:54:42
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: hannah

haha, du är rolig du. :) skulle allt vilja se en bild på när du står och vrider och vänder på dig och lyfter benet :P

2010-01-26 @ 22:12:50
URL: http://hannahmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0