mitt nya liv börjar på MÅNDAG

nu har jag jobbat min SISTA fredagkväll på väääldigt länge! (tror jag..)
nu ska jag jobba lördag o söndag också, sen är det tillbaka till studentlivet. hur tokigt är inte det då? men det ska faktiskt bli riktigt roligt, ser fram emot det jättemycket. spännande. ska bli kul o se vilka klasskompisar man får, schema, praktiker osv. o hur OTROLIGT o oseriöst det än låter så ser jag faktiskt fram emot o lära mig en massa. =)

sen ska det bli skönt o inte jobba kvällar på ett bra tag också! då kan jag träna (eftersom jag verkligen kommer göra det....), kvällspromenera med gabbi o eddan m.m. har lovat gabbi promenader o gym VARJE dag när jag börjar plugga. ;)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sikka beach-babes vi kommer vara när vi är klara!! haha :D

2010-01-08 @ 23:08:24
Postat av: alex

Gott då får du hålla det du lovar nu!!! :) inte sluta och komma med bortförklaringar ;)

2010-01-08 @ 23:13:22
Postat av: helen

gabbi: I knoooow! tvättbrädor o fasta rumpor here we come ;D

alex: jag kommer väll aaaaldrig me bortförklaringar ;)

2010-01-08 @ 23:28:30
URL: http://helenerika.blogg.se/
Postat av: malle

Tack vännen! Go du är:D Lycka till på måndag, va kul att göra något nytt! Puss

2010-01-09 @ 10:28:48
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0