egoinlägg

asså jag har verkligen BORING! snodde en lista från blondinbella (jag brukar inte ens läsa hennes blogg, så tråkigt har jag)

Namn: Helen
Stjärntecken: Skorpion
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercingar: 6 i öronen o en i naveln
Tatueringar: nono, inget för mig =)
Längd: 1,67 står det på passet
Skostorlek: 39, 40
Hårfärg: brunröd för tillfället
Fräknar: på näsan
Motto: ska det va, ska det va mycke =)
Kär? mycket =)
Önskar du att du bodde någon annanstans? haha, nä jag lär bo i lerum hela livet om inget mirakel sker ;)
Tycker du att du är attraktiv? med lite smink så..
Dricker du? mjölk, vatten, vin =)
Röker du? nä, inget för mig.
Vilket schampo använder du? olika. det vi har hemma
Vilken parfym använder du? inte så fancy, men jag gillar den: white musk från bodyshop ;)
Vad är du rädd för? att göra fel. spindlar o saker som skräms..
Gillar du att tvätta? dom två gångerna jag slängt i en tvätt har det vart jätteroligt!
Gillar du berg- och dalbanor? JA. lite pirr i magen är aldrig fel.

 

Senaste…
Filmen du hyrde? the proposal måste det vart.. vet att jag bestämde, så det låter inte helt omöjligt =)
Filmen du köpte? madagascar 2
Låten du hörde: womanizer..... =)
Låten du laddade ner? kan inte ladda ner.. :P
Personen du ringde? alex
Personen som ringde dig? gabbi
TV-program du såg? two and a half men
Person du tänkte på? just nu va det gabbi eftersom jag tänkte att hon ringde förut, o då börja jag tänka på vårat roliga samtal förut, haha!

Favorit…
Låt: just nu är det "bad romance" me lady gaga
Sak att göra: shoppa
Sport: fotboll
Dryck: fan va boring men MJÖLK. haha. tror jag druckit över en liter idag..
Kläder: leggins o en raffig top till det!
Film: sex and the city
Bil: ööööh.. rosa?
Serie: tänkte skriva vänner med stora bokstäver, men jag har ju två till med stora bokstäver. så det blir VÄNNER, SEX AND THE CITY o DESPERATE HOUSEWIVES.

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? sover dollan på rygg? JA.
Gråtit över en flicka? nej. bara när mina fåglar o mitt marsvin dog o dom va flickor.. :P
Ljugit för någon? en o annan vit lögn, men inga stora saker.
Varit i slagsmål? no
Blivit arresterad? jo, farbror polisen hämta ju mig när jag hade använt falsklegg. åka polisbil o ha förhör o grejer.. fortfarande inte roligt!
Träffat någon från internet IRL? inte som jag börjat prata med genom internet.


Antal…

Hjärtan brustet på grund av dig?
iiiingen aning, haha
Tjejer du kysst? noll
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 3 skulle jag våga påstå. bara ibland dock =(
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ja, det nämndes ju några gånger i samband med att man sprungit lerumsloppet, haha!

 

 

Senaste…
Boken du läste? camilla läckberg - tyskungen
Personen du fick e-mail av? ett skämtmail från pappa =)
Personen du fick brev av? brev? det va många år sen nu..
Personen du fick sms av? alex
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår. eller hela, då va ju inte camilla me iofs. det va julmiddagen innan julafton.
Saken du köpte? en lång kavaj tror jag..

Vad har du gjort idag?
långprommis med gabbi, rensat ut massa skit från hemmet o lite annat smått o gott.
Brukar du svära mycket? nä, det vill jag inte påstå.
När stiger du upp på morgonen? mellan 6 och 7 när jag jobbar, annars runt 10, 11 nångång.
Vad har du på dig? pyamasbyxor o en go tröja jag fick i julklapp =)
Vad ska du göra ikväll? inte så mycket kvar av kvällen, men kolla på vänner innan jag vilar ögonen.
Vad är du allergisk mot? gräs.
Var har du ont? i ryggen
Använder du hårspray? helgerna 
Kan du stå på händer? mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? ja, mumma. inte för mycket, dock.
Är du glad nu? JA
Var du glad igår? JA 
Vad dansar du till? britney, pcd, beyonce, rihanna etc etc
Stockholm är… ? inget för mig
Göteborg är… ? något för mig!!
Kan du sjunga? låter väldigt fint i duschen ibland. o i handfatet har jag kommit på på senare dar.
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: JB

HAHAHA helen du är den roligaste jag vet!

RAFFIG TOP! i freakiin die nu LOVE!

2010-01-06 @ 00:20:20
URL: http://justsomethiin.blogspot.com
Postat av: Evelina

snygging! jag vill se dig i den raffiga toppen nästa gång hahahaha :D

2010-01-06 @ 13:53:41
URL: http://hihater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0