jag börjar skolan idag!

gick upp samtidigt som alex idag, men tänkte att det är dumt att gå o lägga sig igen för jag börjar skolan idag! kl 13.oo är det upprop, SPÄNNANDE! men känns konstigt eftersom jag inte kommer jobba ALLS lika mycket. vad jag tänkt i mitt lilla huvud är att jag knappt kommer jobba några kvällar alls, o kanske varannan helg - max! o det känns lite konstigt. kommer sakna arbetskamraterna jättemycket.
'
anyway, min helg har bestått av: jobb, sömn, jobb, sömn, jobb, mys. sömn. en kort sammanfattning bara. o nu sitter jag här. ska göra mig en go macka, kolla lite vänner (för o peppa mig själv) sen duscha o göra iordning mig.
dagens outfit so far. "Fashion fades. Style is eternal"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0