helgen

oj. jag kan ALDRIG mer va me alex en hel helg som jag vart nu. jag har suttit här typ en timma för o gå igenom alla bloggar jag följer. o det är MÅNGA. man missar mycket på en helg! det går inte för sig ;)

vi skulle se snabba cash i helgen, men dom biljetterna va ju slut. såklart. så jag kanske kan få in karln till stan i veckan i stället o äta sushi o kolla den istället. när vi ÄNTLIGEN hittat en film båda vill se. annars är vår filmsmak VÄLDIGT olika. kort och gott: jag hatar skräck, slåss, bil o andra män-filmer, han älskar skräck, slåss, bil o andra män-filmer.


alex-film


heleen-film :D


Kommentarer
Postat av: alex

du kan ju börja med att byta den bilden på Transformers och lägga in en bild på AVATAR för det är den bästa filmen som har gjorts och kommer hålla i sig väldigt länge :) så byt bild så blir jag nöjd ;)

2010-01-18 @ 17:27:24
Postat av: JB

Och alex kan ju sluta sno helen hela tiden på helgerna för jag vill med leka med henne så det så!:D

2010-01-18 @ 22:34:43
URL: http://justsomethiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0