ge mig skor!

sååå, hemkommen från stan me johanna. mysigt (o nyttigt) me massa skvaller - som alltid. tjejer är bra på det har jag kommit på.
vi fick shoppat lite idag också. johanna köpte ett par mumsiga skor. o jag inhandlade en ny skolväska, en longchaaamp som jag längtat efter =) så köpte jag ett par träningsbyxor som jag inte orkade prova i stan, o dom va liite tajta när jag prova dom hemma. såg ut som en julskinka. så får in o byta dom på söndag med mutti.


dessa har jag spanat in, så dom ska jag ha till våren. ett par vita converse, ett par gråa converse o ett par boots kommer jag långt på tror jag.



dessa me lite smör på.


"Gimme shoes and give me bags
how much you want I need 'em bad"

Kommentarer
Postat av: JB

TACK FÖR IDAG BABE!

2010-01-13 @ 23:45:51
URL: http://justsomethiin.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hihi, söt:) Jag ska hälsa henne det:) Puss

2010-01-14 @ 03:11:45
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

i like those shoooes :D det är fint med mig med, självklart tomt utan karln. can't live with them, can't live without them, you know ;) jag börjar jobba heltid på polisen på måndag, ska vara kvar som extra på gymmet och hoppa in då och då så det blir nog bra! :) längtar myyyycket att få flytta in nu, har hela ikeas sortiment i min varukorg i huvudet, hehe. händer det ngt roligt i helgen då? :) Puss!

2010-01-14 @ 13:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0