fredag!

sååå hemkommen för en stund sen från skolan. slutade 10.45 idag =) sen gick jag förbi apoteket på vägen hem o spenderade lite pengar på ansiktsvatten o sånna där "bars" som dom kallas här =)
nu sitter jag o fryser. räknar ner till vi ska åka till canarieöarna, som inte är så långt borta. ska bli rätt skönt när man tänker efter!

måste säga en sak jag irriterad mig på. när jag ser vissa av mina facebook-vänner som uppdaterar sina statusar så kommenterar alltid massa människor o börjar prata om sig själva. jag kanske inte hade reagerat om jag också kände dessa människor, men nu tänker jag att nu uppdaterar hon sin status, så ingen har ju frågat dig. en har uppdaterat nu o skrivit att hon mår jättebra, så har några kommenterat o sagt att dom själva har det jobbigt just nu o bla bla. säg det på en egen status då! inte mycket att lägga energi på =) men jag har tänkt på det innan, så jag va tvungen o dela med mig till världen! vissa kommer alltid på något sätt alltid in på sig själva... därför man skaffar blogg så man kan vara hur ego som helst utan o få dåligt samvete ;) (man får ju inte va dum)

nä, nu ska jag gå o fylla i "beräknad inkomst" under detta året, så jag kan skicka in mina nedrans papper så jag får mitt studiebidgar nån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0