frågor

johanna, this is for you my dear! ;)

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
för tio år sedan.. då hängde jag nog mycket i camilla o johans lägenhet när moa va ett år =) började torpan precis, där jag blev tillsammans me min första kille. vi va ihop i en hel månad! =) började raka benen o armhålorna (hade inget hår) o blonderade mitt hår gult o rakade mig mellan ögonbrynen (hade en rakhyvels mellanrum mellan ögonbrynen.. snyggt)

VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
för ett år sedan gjorde jag inte så mycket annat än det jag gör idag. gick på mitt hem, va me mina vänner o min karl.

TRE SNACKS DU GILLAR
snacks? är det typ chips? jag tar godis jag gillar. marabouchoklad smak: daim, digestive o standard =)

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
womanizer - britney spears, circus - britney spears, out from under - britney spears, shattered glass - britney spears, if u seek amy - britney spears.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
skämma bort mina föräldrar så dom slapp jobba, shoppa kläderskorväskor (räknar det som en grej), skänka pengar till välgörenhet, åka till USA, sätta i löshår. =)

FEM DÅLIGA VANOR
vill alltid äta på kvällen, är seg/lat innan jag kommer igång med något, tidsoptimist, kvällstrött, svartsjuk

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
sjunga, dansa, shoppa, spela fotboll, fisa

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
hmm... låga byxor (stoppa 5 kronor i mig blir det då), lång skinnrock, partille-jonny snoddar, för urringar o push up (vad ska jag pusha up liksom?) o jobbarkläder.

FAVORITLEKSAKER
telefon, dator, ipod... om man kan kalla det leksaker? o nintendo -94 såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0