Expressen

Läste massa roligt på Expressen som jag tänkte dela med mig av.


HÄFTIGT! detta va typ i karibien? så har jag för mig att det kändes lite när vi landa i Ayia Napa, först havet under o vips så kom en landningsbana. fast det va ju ingen strand vi åkte över dock..



lite avundsjuk. det ska jag se till o göra iordning, en ordentlig o FIN garderob när jag flyttar. det stog även lite tips för o få en fin garderob:
Rensa. Enhetliga galgar gör mycket för att garderoben ska kännas bra. Släng alla gratisgalgar från kemtvätten och affären.
Sortera. Små korgar, askar eller kartonger för att dela upp och sortera strumpor och underkläder gör det mycket enklare att hålla ordning.
Tänk uppåt. Utnyttja höjden. Finns det utrymme ovanför, ha gärna en hylla eller korgar till kläder du använder mer sällan.
Lys upp.  Satsa på flera spotlights i taket som går att rikta och som lyser upp bra.
Lyxigt. En fin tapet och en matta kan räcka för att det genast ska kännas lyxigt.



o kolla prinsens nya flamma. GANSKA lik hans mutti! (får man säga så om drottningen?)




o det är även SÅ inne att "nakenresa" 2010. man ska tydligen göra ALLT näck. jag tyckte ju det lät käckt för jag hade gärna fått lite solstrålar på min stjärt, men jag har ju inte lust o gå på resturang naken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0