Lördagsunderhållning

som några av er säkert vet är bilagan "Fredag" min bibel. det är veckans höjdpunkt (njae, men nästan. så pinsamt ska jag inte vara). o idag skrev dom om några sidor som verkar jätteroliga. Det är riktiga händelser, som "tjuvlyssnat" när folk har hört människor prata på bussen, provrum etc etc. o "tjuvtittat" me roliga bilder. men roligast av alla är ju "felsms", gå in där o kolla, haha!

"En man ~35 står i kassan och ska betala sina fyra barns glassar när han plötsligt tittar sig omkring.
Mannen (utbrister hysteriskt): Var är Markus? Barn, har ni sett Markus? Åh nej, var är han!
Flicka ~6 (tittar med höjda ögonbryn på pappan): Pappa, du håller i honom.
Mannen, som ser extremt trött ut, beställer en kaffe."
tjuvlyssnat.se


"Till: Kvinnlig Chef
Sms: Vilket är skönast att skita när man är riktigt riktigt nödig eller ha sex när man är riktigt riktigt kåt?
Svar: Ursäkta?

Förklaring: Jag min jävla dåre skickade till min chef istället för min polare som fick kasta sig hem för att han höll på skita på sig."

felsms.com




tjuvtittat.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0