glömda bilder

va krångligt det ska va o fixa studiebidrag. man ska skicka in papper, o nu ska dom behandla min ansökan. o sen ska jag fylla i något mer tror jag... kan jag inte bara få mina pengar? är ju inte överdrivet tät nu precis.

har precis kommit upp från ett låångt sköönt bad. o nu hänger jag här. vill inte påstå att jag har asball. så jag satt o rota på datorn för o se om det fanns något roligt (alltid roligt om man hittar kort man typ sett en gång) o jag hittade dessa bilder:


kräftskiva för typ 2 år sen. SNYGGA!



när jag prova balklänningen i trean =)


jag o min BFF - bästa farmor föralltid ;D


Kommentarer
Postat av: alex

Hahahahaha!! ser ut som jag har mittbena på bilden fy vad äckligt :D

2010-01-21 @ 21:55:14
Postat av: alex

hahhaha!! ser ut som jag har mittbena den e inte dålig ;) camilla va jätte snygg i långt hår :) och du va fin i håret helen :)

2010-01-22 @ 01:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0