BigNews

jag har *trumvirvel* fått fast anställning! :D and it feels GOOOOOD!
satt o skrev på papper me chefen idag o satt o prata en bra stund. jag pratade med henne redan förra veckan, o då sa hon det. men då vågade jag inte riktigt tro på det, för jag tänkte att jag kanske missförstått. även fast jag fråga om jag missförstått tre gånger... =)
så för o va på den säkra sidan från jag om det va säkert. ja, svara hon då. "så då kan jag skriva det på facebook?" o det kunde jag =) o DÅ är det officiellt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!! gud va roligt =)

2010-01-21 @ 18:45:15
Postat av: flisen

Härligt vännen! Ska du fortsätta studera också? :) PUSS

2010-01-22 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0