3 timmar senare - MÅNGA papper rikare.

sååå, hemkommen från första skoldagen. det verkar jättebra! lärarna verkar tokroliga, schemat är jättebra (börjar 10 på måndagar o slutar 11.30 på fredagar =) ) o klasskompisarna återstår att se. fick ju bara veta deras namn idag, men många är unga så det blir nog kanon det me =)
när jag satt i klassrummet o fick papper efter papper (o lite andra papper) kom jag o tänka på att min väska duger inte till detta. jag måste ha en longchamp, o det NU. satt o drömde mig bort hur jag fint kan sortera ner alla mina papper där. det har alltid vart kul o shoppa till skolstarten!
'
blev lite nyfiken på en grupp på facebook förut så jag gick in o kika o där stog detta "glöm inte att läxorna prioriterar allt! bortsett ifrån vänner, familj, mat, nöje, sömn, internet, hobbyn, tv-spel och att döda tid!" tyckte det passade in idag =)

Kommentarer
Postat av: malle

Gud va kul med skola! Lycka till:D

2010-01-12 @ 10:38:14
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0