100112

gomorron gomorron!
nu sitter jag, uppstigen för en stund sedan. har kollat igenom bloggar, facebook o annat nödvändigt innan jag kan gå vidare med dagen. nu ska jag faktiskt göra min hemuppgift jag fick igår! så sitter här med mina papper o ska skriva lite om mig själv, sen är det en "Etik"-uppgift, där jag ska skriva vad som jag tycker är rätt o fel i olika situationer. det hade vart kul o gå igenom dom frågorna med alex, för jag är helt säker på att vi hade inte tänkt lika i en enda fråga =) haha.

näää, som sagt. det är inte lätt o plugga hemma när man kollar in alla 15 bloggar man följer för o se om dom har uppdaterat sen man kollade sist, fem minuter tidigare..


vad har du i fickan jaan? :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Gosig bild på er ;)

2010-01-14 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0