Lördag

hej hopp!
har precis kommit hem från örebro där jag vart sen i torsdags. vi har firat alex pappa som fyllt 60, o hans bror o syster me deras familjer va med o det har vart jättemysigt!
vi badade i deras "äventyrsbad" där alex pappa fick ett plaströr i ryggen (=stort märke), jag skadade foten (bild kommer senare) o alex fick ett knä (mitt) i ryggen. farligt ställe, men ACK så roligt! igår kväll va vi ute på en jättemysig resturang där jag åt en greksallat, sen åkte vi hem o kolla let's dance. JÄTTEmysig helg! ändå är det bara lördag.. =)

min kamera är DUUUUUUM så jag kan inte få in mina bilder på datorn. blir så syrak, jag fattar inte varför. tänkte att eftersom jag inte skrivit på några dagar ska jag ta igen det genom o lägga upp lite bilder, men det gick ju sådär.. får se om jag får hjälp med det imorn.

när jag kom hem hade mutti köpt bibeln (fredag) o jag har bara bläddrat i den lite, men KOLLA vilka underbara skapelser jag hittade. axel-smycken från Monki, kostar typ 100:-.

TO DIE FOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0