bootylicious

min mor fick en självgående damsugare i födelsedagspresent för några veckor sen. så den har hon gått här hemma o testat idag. den går här o städar o man tycker nästan lite synd om den när den går här o sliter.. o idag när jag kom hem satt jag o käka i köket, så hörde jag mamma säga "nej nej nej där får du inte gå in" till dammsugaren med sin snällaste röst. hihi, den har blivit som vår lilla bebis.
.
nu ska jag gå o dansa. får se om det blir lika svängigt som igår när jag va på redigt danshumör o hade en liten dansshow för alex till bootylicious =) hihi!
orginalet

Kommentarer
Postat av: flisen

Haha, din mamma är ju för söt! :) Puss!

2010-02-22 @ 18:47:03
Postat av: caroline

woooaah jag vill också ha en sådan dammsugare:D

2010-02-22 @ 21:25:28
URL: http://velvetwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0