jag blir s[ tr;tt....

hmmm, konstig sak: en donna har blivit vän med mig på facebook som jag inte har en ANING om vem det är. så jag går in på hennes sida, o då ser jag att hon har 33 vänner, och typ 27 av dom heter Helen. hmm, någon verkar gilla namnet Helen? det är ju inte precis så att det kryllar av massa helens, så hon kan ju inte råka känna typ 27 Helen? tossig...
ANYWAY!
har vart i skolan idag. vi har ju lov nästa vecka, så vi fick en hemtenta idag som vi ska jobba med. satt i skolan o gjorde lite, o det verkar som att man ska kunna klara av den. =) känns skönt o komma igång med grejer, för då blir man mindre stressad på nåt sätt. innan stressar man upp sig bara för man tror det värsta, men nu när man gör uppgifterna ser man att man klarar av det o att man bara stressar upp sig i onödan. så ingen panik mer, det löser sig alltid. =)
nu ska jag småplocka, skrivs sen =) ♥ (DAMN IT! moa visade mig hur man g;r hj'rtan os[ p[ datorn, men n'r jag ska g;ra det r[kade jag trycka p[ n[got s[ nu funkar inte [';. (det 'r a, a och o med prickar p[..) jag blir s[ tr;tt..

Kommentarer
Postat av: malle

Haha, sött med alla tecken:D

Men gud va skönt att det känns bra i skolan, va avis jag är på att du håller på att plugga nu och vet vad du ska bli!=)



Och tack! :D Haha, men nej det var en morgonrock:P Men som jag ska köpa ngt i den färgen nu bara för det:D Puss

2010-02-11 @ 15:11:58
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0