ut me det gamla.

SÅÅ, i did it :D kunde inte ens logga in för jag kunde varken göra understreck eller någonting, men nu! tryckte på några knappar (fattar ingenting för jag tryckte på alla knappar förut också) men nu funkar det iaf! :D
.
ANYWAY!
.
tänkte göra världens mest intressanta inlägg här. för jag fick bara ett litet ryck o rensa bland mina trosor, för man samlar ju på sig en del. o då åkte mina favorittrosor ut:
   
dom har vart mig trogen i x antal år, men nu ser jag möjligheten att byta upp mig faktiskt. dom har sett sina bästa år liksom. tack.
uppdate: jag o mamma kom fram till att dom skulle fylla 9 år i år, haha!

Kommentarer
Postat av: JB

HAHAHAHA du är galen!!<3

2010-02-11 @ 20:55:14
URL: http://justsomethiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0