stress?

VARNING för tråkig läsning, men måste bara skriva av mig.

DÅLIG dag. känner mig stressad för o få ihop allting. vi har grupparbeten nu, så åker jag iväg på torsdag till lördag, så då får jag inget gjort. så är det redovisning på onsdag. men det ska nog gå bra. sen ska vi få en hemtenta nästa fredag. o då åker jag iväg igen, denna gången en vecka. sen på måndagen (efter typ 10 dgr då) ska den va klar. men då har jag ju bara vart hemma helgen, o den helgen jobbar jag dessutom. men jag ska nog byta bort den. o pratade dessutom med lärarna idag, så dom lugna mig lite också ang hemtentan (som jag va väldigt orolig för). ååh, jag känner mig bara så stressad o orolig. det är ju säkert inga problem att få ihop allting, men jag stressar upp mig själv o drömmer mardrömmar. eller aa, mardrömmar vet jag inte. men drömde inatt att vi skulle ha redovisning, så blir man helt stressad o vaknar upp med den där panikkänslan.
oså känns det som man inte hinner med någonting alls förutom skola o jobb.
asså, inte för att jag är den mest upptagna i världen, men jag stressar psykiskt. jag kan koppla av oså, men stressar, tänker o oroar mig mycket. o nu när skolan är ny så vet man inte vad man ska vänta sig. jag tror aldrig jag haft en hemtenta? så då tänker jag ju det värsta... näh, nu får det vara nog med klagande. men det va skönt o prata av sig. o ni som läst hit får jag tacka för att ni lyssna ;)

Kommentarer
Postat av: malle

Usch. Stackare=( Jag är likadan, stressar upp mig för saker som egentligen löser sig. Lycka till vännen!

Puss

2010-02-02 @ 22:20:59
URL: http://ninjamalle.blogg.se/
Postat av: Camilla

nämen stackare! prata med lärarna så känns det säkert mycket mycket bättre. du kommer klara det galant helen =)lycka till! puss!

2010-02-03 @ 11:27:12
URL: http://bruuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0