snösnösnösnösnösnösnösnsnösnsönsöns

hejhej.
MER snö.. får väll ta på mig stövlarna o traska ut o skotta snart. jag tror inte vi får någon vår eller sommar i år. kanske kan börja använda vårskorna lagom till augusti? detta är bra tossigt tycker jag.

idag ska jag göra middag hemma. det har typ hänt.. never. jag har kanske spejsat till det med en plätt eller tre innan. köttbullar o pytt-i-panna (eller pitt-i-panna, haha skoj..) o sånna saker. men jag tänkte riktigt anstränga mig idag o göra något. typ falukorv i ugnen? sånt gott som man åt i skolan. det kan bli spännande o se vart detta slutar!

sen ska jag bort o träna Zumba, så LÄNGE som vi försökt o få tag i platser där. ska bli spännande o se eftersom man har hört väldigt mycket om det! recension kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

TRÄNING PÅ ONSDAG DÅ!!!! :)

2010-02-25 @ 20:59:07
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0