snöoväder, någon?

hejhejhej. det snöar, om ni inte visste det? kom hem från jobbet nu o slirade hela vägen hem. tre stycken (vad jag vet) fick ta taxi till jobbet imorse! TOSSIGT.

o jag blev så SYRAK förut när jag skulle åka till jobbet!! först tog det typ 5-10 minuter att komma ut från garaget med bilen för det va så mycket snö. jag fick hoppa ur bilen gång på gång för o skotta fram mig. ANYWAY. sen när jag väl kom loss åkte jag iväg på våran väg o det va ju som att köra radiobil, ratten bara svängde o man hade ju ingen kontroll på bilen överhuvudtaget. så är det ett litet däckspår (typ 2 bilar som kört där innan) så möter jag tre fotgängare. men dom flyttar sig inte från mitt lilla spår och jag vill inte köra ut i orörd snö för då fastnar jag säkert igen. så jag visar upp en sur min o undrar varför dom inte flyttar sig när det kommer en bil mitt emot dom. och då börjar gubbjäveln gestukulera att jag ska svänga förbi dom ut i snön. ÖÖH! är det inte lättare för dom o flytta ett steg åt sidan än att jag ska ut o slira i snön? så där stog han o gjorde sina "va-fan-håller-du-på-med-gester". hade jag inte haft bråttom hade jag gett han en snyting! HAHA, okej det vet alla att jag inte gjort.. men jag hade velat! så mig bråkar man inte med..
karlar!!!!

men nu är jag glad igen! nu ska jag snart sova, o imorn ska pappa köra mig till jobbet för han ska in till sitt jobb o skotta, stackarn. så får jag ta med mig skidorna (jag har inga skidor, för att förtydliga ironin) till jobbet o åka slalom hem. GONATT <3

Kommentarer
Postat av: JB

hahaha vad roligt! du skulle kört över han helen backat tillbaka och kört över en gång till!:D

SAKNAR DIG!

2010-02-20 @ 23:15:06
URL: http://justsomethiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0