måndag

hejhejhallå!

igår kväll satte vi på filmen "stepfather" från -86, o jag tyckte äldre filmer är lite läskigare, för då känner man inte igen skådisarna o vet att dom är snälla på riktigt. så efter att jag blev lite smårädd satte vi på pirates of the caribbean istället där vi somnade direkt. =)


note to self: kolla inte denna innan sovdags. fast den va lite spännande så får kolla slutet ikväll o sen sätta på lite tecknat innan jag somnar..

idag blev jag lite sugen på att träna så jag ringde bort o fråga om dom hade några plaster lediga på något pass o det hade dom så jag ska bort o DANSA klockan 19 =) det ska bli roligt! jag tycker inte det är någon hit att gå dit själv ifall man skulle ha behov av o fnissa till lite, så är man ensam. men gabbsan va förkyld stackarn, så vi får hoppas på det bästa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0