maaat

sååå, nu har jag redovisat! det gick bra, det kändes bra. va inte så jobbigt o nervöst som jag trodde, tvärtom. det va roligt. klarade av o säga slida, penis o pung ganska bra. haha, men jag kika upp ur mina papper för o se om någon fnissa, men nothing! skönt o ha det gjort iaf =)

idag ska jag in till stan o möta johanna! ska bli så trevligt. hon är på sin nagelutbildning, så ska möta henne för en lunch/matbit efteråt. ska bli SKOJ, as always.


lunchar med väninnan!

P.S mina strumpbyxor sprack precis innan redovisningen. typiskt.


Kommentarer
Postat av: JB

MYSIGT värre, thankyouverymuch babe!

ha en superawesome resa sen när du är hemma igen och är brun som en pepparkaka!:D

2010-02-10 @ 21:41:50
URL: http://justsomethiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0