hemarbete/shopping

idag är jag "ledig", pluggar hemma. så jag sitter o kollar facebook, bloggar o ska bläddra igenom SOLO innan jag kickar igång skolarbetet. sen ska gabbsan ringa så kanske vi ska gå o träna dagen till ära! o det hade passar mig VÄLDIGT BRA. dels för att jag saknar gabbsan, sen för att jag gillar inte mina spår, i form av kilo, efter jul. en timma eller tre på gymmet hade ju inte skadat. idag är det måndag o då börjar mitt nya liv! ja, det bestämde jag nu. nu gör jag det.

ÅH! jag märker ju redan nu att jag kommer ju inte klara mina hemtentor (eller alla typer av hemarbete), för jag har inte pli på mig själv när jag sitter vid datorn. nu är jag inne på H&Ms hemsida o kikar, o jag har inte tid! eller råd!


den med lite smör på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0