energi va det här!

asså o skotta är ju det mest otacksamma som finns. skottade våran balkong förut i 50 minuter! o nu snöar det igen, hur trött blir man inte..
hittills idag har tagit tvätten, gjort klart mitt arbete, skottat, dammsugit o strukit, känner mig duktig! nu ska jag gymma, sen köpa naglack.


FINT


inte fint! varför liksom?

gud vilken energi jag har idag! ibland gör man verkligen INGENTING, men kommer man väl igång flyter det på ganska bra sen, då känner man sig nyttig =) asså klockan är bara två, jag har aldrig riktigt insett det här med att "utnyttja dagarna", men gud va mycket man hinner på en dag egentligen! det jag gjort idag hade jag spridit ut på.. en månad i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch, vilken äcklig bild på fötterna. Blä

2010-02-03 @ 21:40:33
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0