beach... 2012?

asså, jag är så himlans nöjd med mig själv. i måndags tränade jag yoga, i tisdags MRL och idag intog jag o Gabbsan gymmet vid 10-tiden o gick 55 min på cross(grejen.. trainern? vad heter det?). ME NÖJD!
så nu har jag moppat lite, ätit frulle så nu ska jag sätta igång med min hemtenta. sen kommer johanna <3 vi ska till henne o fixa mina naglar, sen till allum för fika, skvaller och shopping. som jag längtat!!

näää, nu ska jag in i demensens värld. måste lägga upp bild på mina naglar sen =) PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejhej! Träningarna var måndagar och onsdagar kl.19.

Får se hur jag gör:)

Kram!

2010-04-28 @ 14:14:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

duktig du är :) puss

2010-04-29 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0