heeei bloggen!

har jobbat ikväll till halv 11 o ska upp och jobba imorn halv 8. pigg o gla, fortsätt simma!
eftersom man får lite lätt panik över att det inte direkt öööser in jobb så ska jag snart söka in till utbildningen som startar till våren. aldrig fel att ha i bagaget!

o så har jag o min lilla jessica bokat resa till turkiet den 2 oktober för o hälsa på bruttorna. en vecka ska vi vara borta. HOPPAS det är fint väder o mycket att bjussa på i shoppingväg!






jessica posar på gotland. ser inte att jag råkar sitta på toa i bakgrunden... :)

sov gott!
puss&kram //

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, sött:) Saknar dig!

2009-09-11 @ 09:25:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0