hallovin

sitter på min rast (mycket viktigt att påpeka) på jobbet o kollar bloggar, facebook o dylikt.

för några veckor sedan frågade min kusin mig om jag ville flytta med hans familj till singapore ett halvår för att vara nanny åt deras barn. och imorn ska jag vara barnvakt åt hans barn (efter jobbet, innan halloweenfirandet) o då ska jag säga mitt slutgiltiga svar. fortsättning följer... (för er som känner mig vet ni nog redan..)

imorn va det tänkt att vi skulle gå på maskerad. o är det inte en superduperidé o låna en blöja från mitt jobb, sätta på sig en body o leggins o en babymössa, o klä ut sig till en JÄTTEBEBIS? haha! bra eller anus?

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0