regn regn regn

vilket väääder!!! man kan ju inte göra någonting. hade tänkt o åka in till stan o lämna tillbaka ett par skor, eller gå ut o gå. eller någonting iaf. ska ut o powerwalk med paula sen. hoppas vädret lugnat ner sig lite granna.
är bra sugen på o börja träna. fast inte gym för jag vet att jag inte tar mig dit efter att jag åkt på en förkylning o vart borta en vecka. då är det kört =) men jag tänkte att man kan gå o simma nån gång i veckan. o köpa ett par stavar o gå ut o vandra, har hört att det är väldigt bra träning! det låter lagom till att börja med =)

nu ska jag ringa frissan o beställa en tid så man är fin i håret till jul och nyår!

åh, jag blir så sur. ibland kan jag inte lägga upp bilder. den är inte för stor så jag förstår inte riktigt... jag ger upp!

hörs sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0