något att se fram emot =)

har jobbat hela helgen, så idag sov jag lite längre. jättetrött, men va skönt det va! =)

igår satt vi hemma o drack glögg o åt pepparkakor, o kollade på el clásico. mysigt värre, nu börjar julstämningen komma. =)

nu är verkligen den bästa tiden på året tycker jag. även om det regnar så är det så mysigt ändå! just nu innan jul och nyår, när man ska baka pepparkakor o köpa julklappar =) men sen på typ nyårsdagen så går det utför, då är det inget roligt att se fram emot längre. så sa mamma o pappa igår att familjen (med syrran o hennes familj o svärföräldrar) ska boka in en resa i februari. o det låter ju inte fel =) har man något gott o se fram emot! mums mums!

nu ska jag åka till allum me min mor! =)

c ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0