idioter

USCH. nu ska jag minsann skriva av mig!

idag skulle jag lämna in våran bil på verkstaden för o byta däck (o fälgar o allt va det nu heter). o när jag kom till verkstaden så visste dom precis när jag sa att vi "bokat" för o byta däck. men så frågade mannen om dom skulle byta fälgar eller däck (eller vad det nu va)? så sa jag att jag inte visste riktigt, men pappa hade sagt något om att byta fälgar.

iallafall. mannen bytta då fälgar (eller däcket på fälgar, spelar ingen roll det är inte poängen) men för o göra en lång historia kort så när han va klar låg tydligen dom däcken i bagaget, o då gapar (verkligen GAPAR) mannen "VAFAN!!!! HÄR LIGGER JU DÄCKEN!! JAG FRÅGA JU DIG FÖRUT!!!"

o jag fick seriöst en klump i halsen. jag hatar när folk skäller. hur kan man skälla så? på en KUND? det ekade typ i hela verkstaden. det va ju inte precis att jag gjorde det med mening.

men eftersom jag mest blev lessen o inte fattade någonting (återigen, hur kan man skälla på en kund?) bad jag mest om ursäkt efteråt o sa att det va ju inte meningen o att bilar är rena grekiskan för mig. men mamma sa sen att man skulle ju bara vart kort o sagt att "här va ni inte särskillt kundvänliga, hit kommer jag aldrig mer tillbaka". hade vart rätt åt han..

våga vägra verkstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0