Hår

Nu har jag tröttnat på att vara såhär mörkhårig. Vill ändå försöka hålla det mörkt så jag kan spara till långt hår, utan o slita allt för mycket på det. men är sugen på lite ljusare, och med någon slinga eller två i.
satt och kollade igenom på nätet på olika tjejer med fint hår som jag skulle vilja ha.






(håret på bilden i mitten är det jag är ute efter här)



vissa är lite för ljusa för vad jag är ute efter nu. men alla är ju så fina i håret!
men nu är jag ute efter att bli som typ eva mendez eller leona lewis. FINA!
detta tåls att tänka på. fast inte för länge, det lär ju vara många som bokar in sig o ska göra sig vackra lagom till jul och nyår. så även jag. så kanske får slå slag i sak o boka redan imorn?

puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0