go shorty, it was my birthday

igår va ingen vanlig dag för det va min födelsedag =)
vaknade cirkus halv 11 av att tre gullisar från jobbet ringer o sjunger i luren. då blev jag lite rörd i ögat =)
sen gjorde jag iordning hemma, pysslade lite o förberedde för kvällen. då kom tjejorna hem på lite förfest o det va så mysigt! o eftersom vädret va som det va så vi tog taxi in till Nivå o fortsatte kvällen där.
TACK för en lyckad kväll =)




vimmelbilder från igår

nu sitter jag i fåtöljen o är tröööööött. idag ska jag ta det lugnt. jag o alex hade pratat om o gå på bio, men jag orkar inte det. inte mina fötter heller. jag är ju inte 20 längre liksom. får vara hemma idag helt enkelt o äta left overs. inte fy skam det heller!

Baby goodbye!

Kommentarer
Postat av: Loyd

Fyyyyyy tusan va snygg du är helen!! ;)

2009-11-16 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0