Rosa jul

nu har jag invigt min rosa kamera! så nu ska det bli lite mer bilder här.

idag kom min systeryster förbi o åt lunch här. sen åkte hon till centrum där hon fick en "sminkkurs" o noppa ögonbrynen, som hon fick av mig i julklapp - förra året ;) så kom hon hit sen o ooj va piffig hon va! tänkte ta fram min rosa kamera, men det får bli nästa gång =)

sen gick jag till josefine o piffa henne i håret. fläta håret o platta resten. även hon blev jättepiffig, men dit hade jag inte ens med min rosa kamera. o jag blev så toksugen på o flytta efter o ha vart i hennes palats! det va så fint. så nu vill jag inte plugga, utan jobba o flytta hemifrån. =)

sen gick jag till centrum o fixa lite julklappar till mamma o pappa. är jättenöjd, hoppas dom blir det också =)


här är min lilla tomte (som jag fick när jag va typ 9) o julklapparna jag köpt hittills.
ååh, jag blir lycklig när jag ser dom för det är så mysigt! nu börjar verkligen julstämningen komma på riktigt! bara två veckor kvar på torsdag =)

va ute o promenera me Gabbi ikväll också me hennes lilla vovve edwin, sen är hon hundvakt så det va en annan lite parvel med. men dom bilderna lägger jag upp imorn. ska sova nu, för jag börjar 7 imorn =)

gonatt alleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0