nobelmiddag =)

måste bara börja me o säga att min dator är konstig, så när jag hoppar ner till en ny rad syns inte det i inlägget. så det är väldigt tight skrivet. om ni undrar ;) igår kväll va jag o gabbi ute på en uppfriskande prommis. tog me doggisarna, o det ända jag behövde va att koncentrera mig på o stå upp, sen drog hundarna mig framåt. lyxigt =) söta små parvlar =) imorn ska vi ha "nobelmiddag" på jobbet. så nu är jag hemma o provar klänningar. inte varje dag man provar kläder inför jobbet! (inte på mitt jobb iaf) så det är något nytt. funderar på o ha min klänning jag hade på camillas bröllop? alltid kul o få användning för den =) o hittade denna bilden på mig o camilla. tycker om den bilden =) det va en bra dag! =) nu ska jag ta på mig vanliga kläder o pallra mig hem till johanna =) ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0