måndag

hej alleman =) har knappt vart inne på datorn i helgen så nu blir det bara lite smått o gott.

idag har vart en riktigt mysig dag! gick upp till jobbet förut idag där carro hade me sin lilla Leia o hon va så söt! pluttan, man ville ju aldrig släppa henne. att bebisar är så små.. sen gick jag hem o slog in julklapparna jag köpt hittills. nu börjar julstämningen komma på riktigt! har precis lyssnat på julmusik o bakat pepparkakor med mamma också, så nu är jag redo för tomten =)

nu har jag satt min rosa (mycket viktigt) kamera på laddning, så nu ska det bli mer bilder framöver! tänkte inviga den imorn när jag o gabbi ska ut o gå med hennes lilla doggy edwin, o så är hon hundvakt för en till. så det ska förevigas på kort =)

ska lägga in lite bilder sen också från Idol i fredags. =)

see you sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0