let's shop

såg precis att min lilla mini-idol elin kling ska tävla i let's dance! så det ska jag kolla på vaarje fredag! hon och daniel da silva ska dansa ihop, vilket par!

imorse va jag uppe med tuppen kvart i 7, började jobba 7.30. guud va svårt det va att komma upp imorse. inget emot mörker oså (det är mysigt) men inte när man ska upp på morgonen.. imorn ska jag ta igen den sömnen, för då är jag ledig hela dagen! =) o då ska jag äntligen till frissan! att gå till frissan är nog bland det bästa som finns, det känns som en liten julafton. ser fram emot det så mycket, jag spyyr på mitt hår snart.

nu ska jag göra en liten lista på vad jag ska köpa för julklappar. tänkte försöka få det överstökat ganska snart, innan allt roligt tar slut/allt folk åker in o knör.

hörs sen =) pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0