julafton/juldagen

åå jag vill bara berätta allt om julafton o allt man fick o så. men det tar så lång tid.
men en kort sammanfattning: jobbade till halv 2, åkte upp till camilla o delade ut julklappar. galet JÄTTENÖJD =) sen åkte vi förbi min farbror o god julade. satt o spelade poker en stund o åt gröt. sen åkte jag, mamma o pappa hem o bytte våra julklappar. o det va så mysigt! jag blev SUPERNÖJD o det tror jag även dom blev :)
detta fick pappa av mig, han blev nöjd =)

o igår va vi ute o vi satt här o förfesta innan. jag, johanna, jacque, josse, therese o martina. SKOJ!!
hela kvällen börja med att vi skulle åka till torarica för o ta stämplar klockan 8. så står vi i kön så kommer josse o får bensinstopp preciiiis på vägen utanför torarica. HAHA, klockrent! så där stod hon o blinkade. =)
bästa bilden från igår. haha! (hoppas på fler från johannas kamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0