idol =)

hej alleman! igår kväll va jag o gabbi på allum, där jag köpte massa julklappar! det va ju 20% så då måste man ju passa på. dah. gabbi föll för frestelsen o köpte mest till sig själv dock ;) men nu är det inte så många kvar o köpa till. skönt, då kan man släppa pressen lite.

o idag har jag o gabbi redan hunnit med stan =) idag va det hennes tur att fixa julklapparna, medans jag lämnade tillbaka ett par skor och en kamera jag köpte igår. jag köpte en jättefin röd, men när jag kom hem märkte jag att det va vanliga batterier i den. o det orkar inte jag! (har det i våran ica-kamera o det är jobbigt). så jag bytte den mot en fin rooosa istället idag =)

så nu sitter jag här, har precis duschat o målat naglarna. ska snart ner o piffa till mig sen ska jag åka in till stan o möta alex. då ska vi äta sushi (om jag får bestämma.. det lär sluta med donken =)) sen ska vi på IDOL! =) ska bli så himla skoj o mysigt =)

o nu när jag köpt en kamera kommer det bli mer bilder. nu är det mest bilder från mitt lilla arkiv hemma. om inte mamma köper kameran av mig o ger den till mig i julklapp.. då blir det mer bilder efter jul helt enkelt =)

puss!


Kommentarer
Postat av: Alex

Gött är det helen!! :D kommer bli dunder ikväll :)

2009-12-04 @ 14:01:55
Postat av: JB!

SWEET! då blirre massa pics from sjödahl med gud så fesligt :D ha det så kul ikväll babe!

2009-12-04 @ 19:35:47
URL: http://justsomethiin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0