2009

Snodde denna lilla listan från Kenzas blogg. kul för mig själv om inte annat o tänka tillbaka på året, hihi. har raderat o ändrat några frågor dock =)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? reste mer än tidigare år. va på min systers bröllop. 
Höll du några av dina nyårslöften? mitt ända nyårslöfte jag har är att inte klippa håret kort. o det har jag inte gjort =) så JA.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? carolina är nog den enda..
Vilka länder besökte du? canarieöarna, england, grekland, turkiet.
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? en egen lägenhet kanske?
Vad från år 2009 kommer du alltid att minnas? syrrans bröllop =)
Vad var din största framgång 2009? min succe-karriär
Har du varit sjuk eller skadat dig?
 nä, lite småsnorig..
Bästa köpet? mitt antika bord =)
Vad spenderade du mest pengar på? julklappar =)
Gjorde någonting dig riktigt glad? när jag fick reda på att syrran skulle gifta sig. alla människor runt omkring mig. när jag fick reda på att det kommer en sex and the city 2!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? womanizer, boom boom pow, t-shirt =)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? upp och ner, ibland riktigt glad ibland riktigt ledsen.
Vad önskar du att du gjort mer? tränat
Vad önskar du att du gjort mindre? ätit godis o dylikt. att jag inte jobbade så mkt helger.
Hur tillbringade du julen? först på jobbet, sen hos camilla, sen hos farbror, sen hemma me mamma o pappa =)
Favoritprogram på TV? DESPERATE HOUSEWIVES! (det ända jag följt varje vecka)
Bästa boken du läste i år? tyskungen av camilla läckberg (den ända boken jag läst i år)
Största musikaliska upplevelsen? Britney-konserten! amen
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? inredningsgrejer.
Något du önskade dig men inte fick? önskade mig nog inget speciellt.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var ledig o förberedde för förfest/utekväll me mina vänner på kvällen.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? om jag hade haft längre hår hade mitt år vart lite bättre.
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? precis som eling klings. (haha, I wish!)
Vad fick dig att må bra? min familj, mina vänner, min karl, mitt jobb. (kommer o tänka på folk som säger/tror man blir lycklig av pengar.. på vilket sätt?)
Vem saknade du? farfar
De bästa nya människorna du träffade? nya människor har det ju inte kryllat av precis...? men karin på jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0