longchamp

trodde la jag att jag skulle vara ledig i helgen! tji fick jag =) men ska bara jobba lördag dag. så ledig söndag iaf, då kan man inte klaga =)
gransäljarna hade stängt ner för dagen när far skulle handla igår, så det blev en fin gran idag istället =) så ska jag precis klä den så kommer alex in genom dörren. frusen. då hade han åkt buss från sin kompis, hem till sig, sen glömt nycklarna. så hade hans mobil dött så han åkte hem till mig. så 2 timmar hade han vart ute o fart. i kylan.. klant. stackarn =)

iallafall. granen blev jättefin. JULSTÄMNING =) så jag la dit mina klappar, bara farmors kvar nu.


all I want for christmaaaaas is... denna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0