8 dagar kvar....

blev precis fan till "vi vill ha tillbaka arne weise på julafton" på facebook =) I lööv arne weise! fast vi brukar inte riktigt kolla på kalle anka o gänget på jul.. ha det lite på i bakgrunden något år kanske. den ända typ "TV-tradiationen" vi har på jul är o kolla på svensson svensson på kvällen. den är KLOCKREN!
uuuunderbara!
idag mår jag bättre. bom stopp i ena borren bara, annars känner jag mig mycket piggare =) imorn är det bara EN VECKA kvar till julafton! kan vi inte stoppa tiden? detta är den bästa tiden på året tycker jag. så mysigt! jag hade aldrig klarat mig utan årstiderna, för jag älskar vintern när den kommer. bara sugen på snö, julmys, halsdukar o sitta inne me tända ljus nu =)
jag o camilla på julen förra året. =)

Kommentarer
Postat av: malle

Haha, svensson svensson i mitt hjärta=) Tack så mycket! Jag ska njuta massa, hoppas du har det bra!

2009-12-16 @ 12:50:21
URL: http://ninjamalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0